söndag 29 januari 2012

Mycket till salu

Oj, nu har jag börjat leta efter bra villor att köpa. Men, det finns hur mycket som helst att välja mellan. Jag tror jag kommer att få svårt att välja något att satsa på. Jag är en sån som brukar ha problem att välja mellan Expressen och Aftonbladet och det är ju ändå en ytterst liten kostnad att köpa en tidning. Jag fattar inte hur jag skall kunna bestämma mig för att köpa en bostad som kostar flera miljoner. Jag har sett så fina objekt. Ut mot skärgården finns en del villor som är helt underbara. Jag funderar faktiskt på att flytta ut från centrum men åt vilket håll vet jag inte än. Jag tror jag skulle vilja söka mig ut mot havet men det är så höga priser där ute. Men, tänk ändå att få vakna upp på morgonen i sin egen villa med utsikt ut mot havet. Det vore något det. Jag kommer nog ändå inte att ha råd med det. Jag har sett att det är stor skillnad på pris om man söker sig österut istället. Det är nog dumt att belåna sig för mycket. Jag hittade en liten trevlig villa en bit från Bromma och jag tror den skulle passa mig bra. Jag tycker om det området också och det är inte så svårt att åka in till centrala Stockholm på morgonen. Det finns många bra förbindelser där och bussar och tunnelbana går ofta. Jag har ingen lust att köra bil in till Stockholm, så det är viktigt att det finns bra förbindelser med kollektivtrafiken. Jag kommer att åka ut till den villan imorgon och titta på den. Mäklaren skall möta mig där kl nio på morgonen och det blir spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.