söndag 22 januari 2012

Everts bostad är min blogg!

Jag har bestämt mig för att starta en blogg för att skriva om en bostad som jag planerar att köpa. Jag heter Evert och jag bor för närvarande i Stockholm. Nu har jag bestämt mig för att köpa min egen bostad och det är verkligen ett stort steg. Jag har inte så bra jobb att jag kan ta väldigt stora lån, så jag måste söka mig en bit utanför staden. Jag hoppas att jag kan hitta något trevligt som inte innebär att jag måste åka för långt. Nu bor jag i centrala Stockholm och jag hyr en liten etta. Jag betalar mycket pengar för den lilla lyan. Därför tänkte jag att jag kanske kan satsa på att köpa något istället. Jag är inte helt på det klara med om jag skall satsa på en lägenhet eller om jag skall slå till och köpa en villa. Jag funderar vilt för ögonblicket och jag tänkte använda denna blogg för att skriva av mig lite. Ni får väl se om ni tycker det är av intresse att följa mig och mina försök att få tag på en bra bostad till ett rimligt pris. Jag vet i vilket fall som helst att jag vill bo i Stockholm. Tror jag i alla fall. Men, så länge jag har mitt jobb här måste jag ju bo här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.